poniedziałek, 29 lutego 2016

Filcowa kopertówka

Witam
Ostatnio dopadło mnie przeziębienie. W związku z tym odpuściłam trochę z blogowaniem. Na szczęście już wracam do formy. Na pierwszy rzut po przerwie idzie filcowa kopertówka. Już od jakiegoś czasu za mną chodziła. Jest mała, bo takiej potrzebowałam, mieści w zasadzie jedynie portfel i telefon :D Kupiłam gruby filc i zaczęła się "zabawa". Niby szybka robota, ale najpierw musiałam przyciąć go na odpowiednią długość i szerokość. Potem ręczne szycie boków, a palce bolą przy takiej pracy :/ Ale udało się. Boki zszyłam kordonkiem, ściegiem dzierganym. Na wierzchu postanowiłam umieścić kolorową sówkę. Z nią poszło łatwiej bo szyłam ją z cienkiego filcu. Sama klapa kopertówki "zamykana" jest na rzep.
Zabawa z filcem spodobała mi się i teraz pracuję nad etui na telefon. Co z tego wyjdzie zobaczymy. Na razie nie jestem zbyt zadowolona z efektu ale może jeszcze uda się ten pokrowiec jakoś uratować. 
A tak wygląda moja kopertówka i choć nie jest idealnie to jestem z niej zadowolona :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz